Placki z serków homogenizowanych

Pyszne, delikatne, puszyste placki z serków homogenizowanych to absolutny hit na śniadanie! Wprost rozpływają się w ustach, a ich przygotowanie zajmuje dosłownie kilka chwil. Rewelacyjnie smakują oprószone cukrem pudrem lub z ulubioną konfiturą i sezonowymi owocami . Pycha.. nie czekaj tylko spróbuj! :)

Składniki na placki z serków homogenizowanych:

300 g serka homogenizowanego o smaku waniliowym 
(u mnie 2 x 150 g serka Danio)
2 jajka 
szczypta soli
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 szklanka mąki typ 450
olej do smażenia


Przygotowanie:
Do miski wbijamy jajka, dodajemy serki homogenizowane i dokładnie mieszamy. Dodajemy pozostałe składniki: szczyptę soli oraz przesiany przez sitko proszek do pieczenia i mąkę. Całość mieszamy przy użyciu miksera do uzyskania gładkiej, jednolitej masy. Ciasto powinno być gęste. Na patelni rozgrzewamy porcję oleju i nakładamy łyżką ciasto (1 łyżka = 1 placek). Podane składniki wystarczą na 12 placuszków. Placki smażymy z obu stron na złoty kolor, około 30 sekund z jednej strony. Po usmażeniu zdejmujemy je na talerz wyłożony ręcznikiem papierowym, aby usunąć nadmiar tłuszczu. Podajemy oprószone cukrem pudrem lub z ulubioną konfiturą. Smacznego!




Komentarze

  1. Zdecydowanie jestem plackożercą. Przekonałam się o tym dopiero jak zaczęłam prowadzić bloga http://www.wysmakowane.pl/ i okazało się że żaden inny dział nie rośnie mi tak szybko :P Z serków robiłam ale nieco inaczej. Na pewno przetestuję też Twój sposób!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz