Naleśniki budyniowe

Zawsze przygotowywałem naleśniki według tradycyjnego przepisu, lecz ostatnio na blogu Kulinarne Przeboje zobaczyłem przepis na naleśniki budyniowe i postanowiłem je zrobić! Okazało się to strzałem w dziesiątkę! Naleśniki po usmażeniu są puszyste, pachnące wanilią i niebywale smaczne ;) Wam również na pewno się spodobają ;) 

Składniki na naleśniki budyniowe:

3 jajka
3 łyżki cukru
szczypta soli
2 łyżki oleju rzepakowego do ciasta
400 ml mleka
2 opakowania budyniu waniliowego
80 g mąki pszennej typ 450

Przygotowanie:
Jajka miksujemy z cukrem oraz solą za pomocą miksera. Następnie ciągle miksując dodajemy mleko oraz olej. W kolejnym kroku dodajemy przesiany przez sitko budyń oraz mąkę. Wszystko miksujemy do momentu uzyskania jednolitej konsystencji. W międzyczasie rozgrzewamy patelnię z olejem. Na patelnię wlewamy porcje ciasta, rozprowadzamy równomiernie na całej powierzchni patelni i smażymy z obu stron na złocisty kolor. Naleśniki budyniowe podajemy z ulubionymi składnikami, czyli owocami, bitą śmietaną czy jogurtem naturalnym. 

Komentarze

  1. Z budyniem ? Ciekawe połączenie!:)https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z budyniem jeszcze nie jadłam. Muszą świetnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Budyń?? Przecież to mąka ziemniaczana, tylko dużo droższa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz